BeaverBuilder can not start

I have a problem: BeaverBuilder can not start on a page where an external booking system is integrated.
The browser console shows the following hint:


[fl-builder.min.js:6:8816] (xxx/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/js/fl-builder.min.js?ver=2.2.4.3)

Beaver Builder erhielt den folgenden JavaScript-Fehler. Wenn Beaver Builder nicht wie erwartet funktioniert, ist die Ursache sehr wahrscheinlich dieser Fehler. Bitte helfen Sie uns, indem Sie alle Plugins deaktivieren und nach und nach wieder aktivieren, um zu testen, ob es an einem anderen Plugin liegt.

“TypeError: a is undefined” in der Zeile 1 in xxx/wp-includes/js/underscore.min.js?ver=1.8.3.

s.template@xxx/wp-includes/js/underscore.min.js?ver=1.8.3:1:14714 wp.template</<@xxx/wp-includes/js/wp-util.min.js?ver=5.2.2:1:290 _rowMouseenter@xxx/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/js/fl-builder.min.js?ver=2.2.4.3:3:14394 handle@xxx/wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.12.4-wp:3:16382 dispatch@xxx/wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.12.4-wp:3:12369 add/r.handle@xxx/wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.12.4-wp:3:9088


What can I do to fix this error?

Does nobody have an idea? Can different JQuery versions be the problem? BeaverBuilder loads version 1.12.x and the booking tool version 1.11.x?

Your booking tool should use the version of jquery provided by wordpress.